relationships.blogg.se

En kille som bloggar om sina förhållanden & förhållanden i allmänhet. Jämställdhet från en killes perspektiv, och hans syn på tjejer och deras versioner av sanning... Stay tuned!

Varför?

Publicerad 2013-07-22 13:50:44 i Allmänt,

Mitt första blogginlägg.
 
Här vill jag ge min version av varför vi har så svårt att lyckas hålla sams...
Varför så många förhållanden går åt skogen...
 
Jag vill ge en killes perspektiv på hur vi tänker i ett förhållande...
Det finns inte så många bloggar där ute med det perspektivet. Jag hoppas ni finner detta intressant läsning.
 
Högt & lågt & personliga reflektioner.
 
Det kommer även komma inlägg med omvärldsreflektioner & offtopic. Så var beredd på lite allt möjligt.
 
Kommentera gärna i bloggen så skall jag försöka svara & utveckla mina resonemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela